God morgon =D

Jag sitter här i soffan och slöar en stund =) Jag vaknade strax innan sju och kunde inte somna om så jag tog en kort promenix med hundarna. Vi hann knappt komma ut innan de gjorde sina "ärenden" så det gick fort ;D Först tänkte jag passa på att vika tvätt,eftersom gumsan fortfarande sover,men det struntade jag i. Tar det sen!
Det är typiskt att jag inte kan sova när gumsan tar sovmorgon ;) Nu hör jag att hon håller på därinne i sängen så nu är det slut på friden ;) Nej då,hon är underbar min lilla älskling! Jag älskar livet,som mamma - i alla fall för det mesta =) Sedan finns det mindre bra dagar också,men de bra överväger dem utan tvekan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0