Åsa och Arianns

Gårdagen gick väldigt fort!
Gumsan och jag började dagen med att skjutsa älsklingen till jobbet innan vi åkte hem,för att gör oss iordning. Sedan tog vi en sväng till Molkom. Hämtade Katrin och lilla Sigrid och åkte vidare hem till Åsa. Hon är en av mammorna från babyrytmiken. Det är kul att vi träffas även efteråt - vi hade jättetrevligt =) Hon bjöd på en supergod soppa med hemmagjort bröd till lunch :D

När vi skjutsat hem Katrin och lilla Sigrid igen var det dags att hämta älsklingen,som slutade tidigt :P Vi åkte hem och tog det lugnt innan jag började göra mig färdig,för att åka till Karlstad.
Först fick jag åka med mina älsklingar till Niklas och Ulrika,för Kent skulle hämta kött. Jag hann dock inte skjutsa hem dem igen så Monica hämtade dem lite senare.

Jag mötte upp Katrin på Audio Video,där Sigrids pappa Martin jobbar sedan åkte vi tillsammans till Skoghall. Där gick vi till Arianns,en inredningbutik. Det var vi mammor och ledaren ifrån babyrytmiken,som skulle dit. Det var dock bara fyra av oss som kom,men det var några andra där med så vi var några fler ;) De hade väldigt mycket fint. Jag hittade en (förhoppningsvis) bra julklapp till Ulrika :D
Inredning är väl inte det roligaste jag vet,men det var trevligt :) Personalen var mysig och de bjöd på glögg,julmust,pepparkakor m.m - jag fick en riktig julkänsla =P

Efteråt skjutsade Katrin mig till min bil så då bar det utav hemåt. Slog en signal till älsklingen innan jag åkte. Gumsan låg och sov,men hon hade tydligen varit lite gnällig - hon saknade väl mamma ;D
Jag hann inte mer än komma innanför dörren innan hon vaknade. Jag tog med henne ut i soffan och hon somnade om direkt. Mammas lilla hjärta <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0