Städat!

I går hann jag med att städa lite =) Kontoret,köket och vardagsrummet är färdiga,nu är det bara sovrummet och badrummet kvar! Ska försöka fixa det sen annars får det bli till veckan,eftersom systeryster kommer hit i helgen - I like =D

Mormor och morfar kom på en kopp kaffe :) Har inte sett dem sen gumsans dop,den 25/7 så det var på tiden :D Vi åkte till renoveringsprojektet, ett hus som Kents chef köpt,som vi ska hyra. De var nyfikna på hur det såg ut nu när bl a snickarna varit där - det börjar hända saker :)
Tyvärr kommer vi inte kunna flytta in förrän tidigast i mars eftersom värmen ínte fixas innan. Får stå ut med att bo lite trångt tills dess, det ska vi nog klara :P

Jag ska försöka få med systeryster dit en stund så jag kan fixa det jag ska ;D Skulle behöva få det gjort,och det skulle passa bra nu när systeryster kan passa lillan lite ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0