Myskväll med familjen =)

När min älskade sambo slutade jobbet tog vi en tur till huset,som vi renoverar. Det hade hänt en hel del sedan jag var där senast - bra det ;) Roligt när man ser att det går framåt :D Dock är det mycket kvar så flytten dröjer länge....

Sedan åkte vi och handlade lite smått och gott. Väl hemma gjorde vi tacos - det var riktigt smarrigt =) jag diskade medan köttfärsen buttrade på spisen,så att jag skulle kunna ta det lugnt resten av kvällen.
Middagen åt vi framför teven, som vanligt! Tittade på doobidoo ( det är vi och pensionärerna) haha ;P


Båda mina älsklingar sover sedan länge,dock vaknade gumsan till nyss och ville ha lite mat. Somnade bums så vi får se hur länge det dröjer innan hon vaknar igen :)
Det är faktiskt först nu,den senaste veckan, som lillan har börjat vara vaken på nätterna. Förut var det bara någon gång ibland det hände,så man har varit lite bortskämd med att få sova =D
Man vänjer sig fort vid de smås rutiner så nu har jag vant mig vid att bli väkt istället ;)


Kommentarer
Classy - ung blivande mamma!

Härligt! :) Det är bara bra här med och graviditeten går jätte bra! Imorgon får vi reda på kön också, ska bli jätte spännande :)

2010-08-21 @ 00:08:14
URL: http://classys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0