Lilla tanten <3

I går åkte lillan och jag in till Kristinehamn. Hämtade ett up & go paket från Libero. Det innehöll lite smått och gott! Gratisgrejor är aldrig fel ;)

Vi hälsade på lilla Gudrun, en underbar go tant, som jag var volontär åt innan lillan föddes :) Hon blev superglad :D Dock fick lillan ont igen,höll i sig ganska länge..Eftersom det hände i tisdags också, och vi inte var helt säkra på vad det var ringde jag BVC förut..Troligtvis är det magknip så vi ska börja ge lillan magmassage flera gånger om dagen och byta ut havregröt mot risgröt. Om det inte hjälper ska vi testa sempers magdroppar..Jag hoppas att hon slipper få så ont igen och att hon aldrig mer skrämer oss på det viset :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0