Lilla lillan <3

Jag kan inte fatta att min lilla underbara Patricia redan är över fem månader gammal! Vart tar tiden i vägen egentligen?

Förra måndagen var vi hos barnmorskan. Fick veta att stumpan väger lite för lite,så vi har börjat ge henne gröt - mumsigt ;)

I dag har Linn varit här =) Hon var med oss på läkarbesök och vaccination i Molkom i morse. Lillan var superduktig - skrek lite när de stack henne, vilket inte är så konstigt, men sedan har hon inte reagerat. Det är bra =)
Hon vägdes igen och hon hade gått upp 200 g sedan senaste besöket förra veckan - Bra =D Nu ska vi ge henne gröt 2 ggr om dagen så hon får i sig mer näring :)

Förut fick hon smaka på banan- det var gott =) Blev dock fläckar på kläderna, som jag inte fick bort..Jag tar tacksamt emot tips ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0